Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2008 10:07 - В любовта без късмет не върви
Автор: stasislav Категория: Тя и той   
Прочетен: 1967 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 28.01.2008 10:14


Сега когато си далеч осъзнавам, че ти си една част от мен, която се е откъснала със страшна сила от душата ми. Двамата тръгнахме по една хлъзгава пътека, отрупана с много препятствия. Прескачахме ги както спринтьор, преодолява 100 м за рекордно време. Аз се подхлъзнах и паднах, заболя ме и сега се нуждая от помощ. Ти си тази, която може да ми подаде ръка, за да се изправя и да продължим напред и заедно. Но ти можеш и да бъдеш злата вещица, да ме стъпчиш,  да ме оставиш да се въргалям в калта, без искрица надежда, без шанс да се докосна отново до теб. Знам, че сгреших, но не знаех, че моя копнеж да разбера какво чувстваш към мен, ще те накара да избягаш отвъд края на света.

Обичам те и много ми липсваш!

Знам, че в любовта има много разочарования. Четох в една книга, че тази искра прераства в огън само чрез помощта на компромисите. Знам, че за да бъда идеалния за теб ти трябва да ми покажеш, накъде да гледам, защото любовта е сляпа. Сега сме тук в началото на края. Опознаваме се, но съм влюбен, лудо влюбен в теб. Изпитвам ужасна болка, но нито за миг не съм спирал да те желая. Надявам се, че още има една малка точица пъстра светлина в мрака от разбити надежди. Без теб ми е потиснато, нямам желание за нищо. Все едно ми е дали е топло или студено, дали вали или пече слънце. В сърцето ми има само хлад и лед, който ти можеш да разтопиш и да накараш отново да се появи луната на любовта и  да усетя мириса на щастието. Но можеш и да ме оставиш с тази болка, която само едно влюбено сърце може да изпитва.

Нараних тебе, но десетократно повече нараних себе си, защото в твоето сърце има една малка частица, много малка, която неможе и с микроскоп да се види, отделена за мен.

Няма смисъл да обещавам, предпочитам да докажа своята любов, но уви сгреших и сега не знам дали ще ми простиш. Как искам да върна времето с три дни назад и още преди да изрека думите, с които те разочаровах да кажа: “Съжалявам! Прости ми!” Но няма начин! Мога само с ръка на сърцето и със сълзи в очите да ти кажа за болката, която ти причиних. Чувствам се ужасно, дори много по-зле, защото оставам неразбран.

Ти си тази, която може да реши дали да бъда щастлив или нещастен…

 

КОФТИ Е ДА СИ НА 15 И ДА СИ ВЛЮБЕН В УЧИТЕЛКАТА СИ ПО АНГЛИЙСКИ.



Тагове:   късмет,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. taplomoni - хубавото е,че любимия учител не остарява никога
28.01.2008 21:22
споко... понякога силните чувства плашат и претискат дай си време,дай време и на нея
цитирай
2. diamantina5900 - Пак ще се случи същото
16.02.2008 19:00
Такива силни и зрели усещания!Чак в края видях че си на 15.Спокойно,пак ще се случи и ти пожелавам да срещнеш след години взаимност,а не тази нелепа ситуация,която те разкъсва...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stasislav
Категория: Тя и той
Прочетен: 51408
Постинги: 10
Коментари: 39
Гласове: 132
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930