Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2008 00:47 - 11.02.1985 ЧРД!
Автор: stasislav Категория: Тя и той   
Прочетен: 6362 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 11.02.2008 12:15


Днес ставам на 23. Поглеждайки ретроспективно във времето виждам себе си като весело и щуро дете, което все още не е загубило лапешката си усмивка. Как карам диво велосипед и се състезавам с туристически влакчета из Слънчев Бряг, или как се оглеждам като объркано патенце в дискотека “Камелия”, чувстайки че съм не на място. Или задавайки въпрос на мама “Какво е това стриптийз” и пленителната жрица, която се върти на пилон във вече несъществуващата дискотека “Калигула”. Сещам се и за първите ми впечатления от страната, която ми е повече от слабост – Италия. Може би защото леля ми показа какво е това красота и начин на живот, различен от този който е в България. Сещам се как се изстрелвам с бънджи и как за 5 секунди станах цар на света. Помня вкуса  на приятните емоции, който изпитах, когато сбъднах една единствена мечта, която от 1994-та се е забила в съзнанието ми, като доматен кол в пръстта – да видя, чуя и усетя звука на болид от Формула 1. Да се доближа на някакви си 100 метра от най-великия пилот на всички времена Михаел Шумахер (за мен, разбира се). Да бъда това, което съм сега и да знам, че хората ме харесват такъв какъвто съм, да ме подкрепят въпреки недостатъците ми  и характера. Зодия – Водолей, но инат като Козирог и упорит като Лъв. Въпреки двадесет и трите си години неравностойна борба с изпитанията на живота, мога да кажа, че нищо не се е променило в моята личност от далечната 1985-та година. Единствено опита ми помага да гледам на нещата от хубавата им страна и да не обръщам внимание на лошото, което винаги ще го има. Числото 23, го свързвам с най-хубавите ми години, който учих в Търговската гимназия в Бургас. Това беше моят номер в “Г” паралелка. Там се запознах с едно момче, което е било до мен и все още ме подкрепя в най-трудните ми моменти и сега. Хората, които не ме познават ме смятат за арогантен, надут и коравосърдечен. ДА! Такъв съм за тези, които не значат нищо, а тези които обичам, ме познават в съвсем друга светлина.

P.S. Благодаря на всички, които ме четат!!! И за да не се чудите от къде съм намерил прасето Мария ето ви я и нея :)

 image

И аз като малък и щур купонджия
image

...и след тежката нощ...

image

...разбивам точките на тетрис и дори си подсвирквам на летището в Лисабон...

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dreamon - Super si...
11.02.2008 16:05
И аз когато си гледам снимките от предишни години и се радвам като дете-идиотче.Много хубави времена.
цитирай
2. dreamon - Забравих...
11.02.2008 16:06
Ч.Р.Д.
Пожелавам ти мноого щастие и хубави емоции, днес и през всеки друг ден.
цитирай
3. анонимен - оригинално
12.02.2008 14:11
колкото повече време минава, толкова по-сладки ще стават спомените. Детството остава най-свидния спомен.
цитирай
4. анонимен - мариянка-бургас-ако се сещаш за коя става въпрос?
30.03.2008 22:09
аз на теб колко много ти се радвам и като чета разказите от теб,за твоя живот още повече ти се радвам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stasislav
Категория: Тя и той
Прочетен: 51396
Постинги: 10
Коментари: 39
Гласове: 132
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930